preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

7.5.2024. Dan pješačenja

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 770127
Ovaj mjesec: 5292
Ovaj tjedan: 1427
Danas: 98
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

TRAVANJ 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan štednje
Autor: Dražen Crni, 6. 11. 2014.

31.10. –  Svjetski dan štednje

Toga dana prisjećamo se 31.10.1924. godine kada su se u Milanu sastali predstavnici svjetskih štednih organizacija u nadi da će pronaći izlaz iz krize koja je nastala kao posljedica 1. Svjetskog rata. Na skupu održanom 1924. godine  istaknuta je važnost štednje za razvoj čovječanstva i borbe protiv svakog oblika rasipništva. 


Taj dan, učenici 7. i 8.-ih razreda na satu matematike obilježili su na zanimljiv način. Trebali smo unaprijed prikupiti podatke  na temu štednje u svojoj okoilici i unutar škole, te napraviti analizu podataka, ankete i dijagrame na zadanu temu. Na satu matematike nastavnica nas je podijelila u skupine od kojih je svaka bila jedna institucija: škola, trgovina obitelj i banka. Zadatak svake skupine bio je rješiti pripremljene zadatke s listića, vezane uz štednju. Po završetku rješavanja prvog nastavnog listića,slijedio je drugi još zanimljiviji listić koji nas je još više zaintrigirao. Predstavnik svake skupine trebao je sa predstavnikom odabrane „institucije“ sklopiti zanimljivu suradnju na temu štednje te prezentirati detaljan proračun i način uštede sredstava. Osjećali smo se kao pravi „mali ekonomisti“.

Po završetku sata, nastavnica nas je uvelike iznenadila...Pripremila ja štedne kutije za svaki razred, koje će u učionici matematike stajati do 22.12.2014. Do toga dana odlučili smo razredno i „slatko“ matematički štedjeti... Što to znači? Na svaki sat matematike donosit ćemo bombone, lizalice, čokolade, ubacivati ih u štednu kutiju te na dan 22.12.2014. izbrojati ukupnu količinu prikupljenih slatkiša i preračunati ih u novac prema unaprijed dogovorenim pravilima. (bombon - 1kn, lizalica – 2 kn, čokoladica – 3 kn...) Razred koji do tada sakupi najveći  broj slatkiša tj. ušteđenih novaca slijedi mu – NAGRADA!

Na zanimljiv i vrlo kreativan način, većina učenika odlučila je štedjeti. A sada veselo iščekujemo 22.12.2014. kada ćemo ostavriti svoj cilj- sakupiti najveći broj slatkiša u našoj štednoj kutiji, zasladiti se i pohvaliti svojom štednjom.

Štedimo novac i prirodne resurse jer kako se kaže „KAMEN PO KAMEN PALAČA“

Više fotografija

Jelena Grlić, 8.a





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju