preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 764410
Ovaj mjesec: 7400
Ovaj tjedan: 1125
Danas: 133
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

OŽUJAK 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sedmaši oduševili raspravljačkim vještinama
Autor: Dražen Crni, 14. 12. 2016.

Već tradicionalno, u našoj se školi u ponedjeljak 12. prosinca održala parlaonica s aktualnim temama u kojoj su sudjelovali učenici sedmih razreda.

Raspravljalo se na teme: Ovisnost možemo spriječiti sami ili nam prijatelji i društvo određuju kako se ponašati, Zaslužuje li svatko drugu priliku – postoji li pravo prijateljstvo?, Pohvala ili kazna – što je bolja motivacija, što nas čini boljima.

fotogalerija

Za više informacija i dojmove učenika kliknite na opširnije.


Učenici su pokazali veliki interes i zavidne sposobnosti raspravljanja, argumentiranja i oprimjerivanja u obrani svojih stajališta.

Osim navedenog, cilj i poseban naglasak u organizaciji parlaonice bio je na kulturi ophođenja, društveno prihvatljivom ponašanju kod pojave oprečnih stavova te civiliziranoj obrani vlastitih stavova.

Za temu Ovisnost možemo spriječiti sami ili nam prijatelji i društvo određuju kako se ponašati  najraspravljačima su proglašeni Dora Radić (7. b) i Antonio Horvat (7. c), u temi Zaslužuje li svatko drugu priliku – postoji li pravo prijateljstvo? to su bile Sara Inge Zlatarić (7. a) i Gabrijela Miloš (7. c) te Magdalena Šiltić (7. a) i Matej Knez (7. b) u temi Pohvala ili kazna – što je bolja motivacija, što nas čini boljima.

Ovakav način razgovora i sagledavanja društveno aktualnih tema naišao je na pozitivan odjek i odlično prihvaćanje kod učenika te se radujemo skorim novim temama i uživanju u novim razmjenama mišljenja naših učenika.

 

Dojmovi učenika:

Na parlaonici mi je bilo jako dobro. Sviđa mi se takav način rada jer naučimo više toga, učimo biti razboriti i boriti se za svoje mišljenje. Svakako bih htjela ovo ponoviti.

Ja mislim da je to jako super i da bi to moglo biti češće zato što vježbamo bolje se izražavati.

Svidjela mi se parlaonica, zato što je svatko mogao izraziti svoje mišljenje. Htio bih da bude sve više takvih parlaonica.

Jako mi se svidjelo, jer svatko ima pravo reći što misli bez osuđivanja. Htjela bih da to češće radimo.

Jako mi se svidjelo i htjela bih da opet u  drugom polugodištu ponovimo, da imamo druge teme i da bude još zabavnija parlaonica nego prva. Bilo je zabavno i jako poučno. Svidjelo mi se.

Ja mislim da je parlaonica bila odlična. Djeca bi trebala češće sudjelovati u takvim „stvarima“ jer tako pobjeđuju strah i tremu.

Meni se svidjela parlaonica zato što mi je bilo super iznijeti svoje mišljenje.

Meni je bilo jako lijepo…slušati druge kako govore i zalažu se za svoju temu. Sljedećeg puta bih volio da sami biramo temu.

Bilo je lijepo. Toliko smo se uživili da smo mislili da smo u pravom saboru i da se zapravo prepiremo. Bilo je super i nadam se da će toga biti još.

Meni je na jučerašnjoj parlaonici bilo jako zabavno. Volim takav tip nastave. Nadam se da ćemo još raditi takve tipove nastave.

Parlaonica mi se nije svidjela zato što teme nisu bile zanimljive i žiri nije sagledavao stvari objektivno, ali je sve bilo dobro osmišljeno.

Meni se svidjela parlaonica, jer je svatko od nas dokazao da imamo pravo na svoje mišljenje i da to poštujemo.

Parlaonica mi se svidjela zato što mi je takvo nešto novo i to prije nikad nisam radio.

Bilo mi je zanimljivo na parlaonici i nije mi bilo u cilju pobijediti nego sudjelovati.

Parlaonica mi se svidjela zato što su teme bile vrlo zanimljive a učenici su se znali izboriti za svoju tezu.

Meni se na parlaonici jako svidjelo. Zato što su neki učenici jako lijepo izgovarali neke riječi. Mislim da će na sljedećoj parlaonici biti bolje.

Kad sam došao na parlaonicu bio sam jako uzbuđen. Kad sam počeo raspravljati bilo me jako strah, ali kad sam dobio dobru ocjenu bilo mi je lakše.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju